درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

مراسم میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن

مراسم میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن

به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور نادر نوری مدیرعامل و با شرکت مدیران، کارشناسان و کارکنان بانوی شرکت کمک فنر ایندامین سایپا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایندامین، به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، روز چهارشنبه 21 دیماه ، مراسم ویژه ای با حضور مدیرعامل و با شرکت مدیران، کارشناسان و کارکنان بانوی شرکت کمک فنر ایندامین سایپا برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت ایندامین ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س)، نام گذاری این مناسبت مبارک بعنوان «روز زن» در کشورمان را ارزشمند و موجب افتخار دانست.

نادر نوری ، با برشمردن برخی شاخصه‌های متعالی شخصیت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ایشان در معرفی نقش متعالی زن در جامعه و خانواده، حرکت بانوان ایرانی در مسیر تعالیم بانوی دو عالم را حرکتی مترقیانه و در تراز بانوان ایران اسلامی نامید.

‌وی در ادامه ، با تشریح نگاه کلان مدیران ارشد گروه نسبت به توانمندی و دقت عمل و کیفیت بالای کار  بانوان در بخش های مختلف حتی در بخش تولید و کارگری ، نقش بانوان شاغل در شرکت را ، در معرفی ظرفیت‌ها، توانمندیها و جایگاه «زن ایرانی» در عرصه‌های مختلف صنعت را دارای اهمیت ویژه دانسته و بر رویکرد شرکت در حمایت و تسهیل حضور هرچه مؤثرتر و شاخص تر بانوان در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف تاکید نمود.

در پایان این مراسم با اهداء تقدیرنامه و هدایایی از زحمات بانوان تقدیر بعمل آمد.