درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

شکستن رکورد ده ساله تولید روزانه در ایندامین

شکستن رکورد ده ساله تولید روزانه در ایندامین

هفته گذشته رکورد ده ساله تولید روزانه و رکورد  پنج ساله میانگین تولید هفتگی کمک فنر ایندامیـن سایپـا شکسته شد.

مهنـدس نـادر نوری مدیرعـامل ایندامین در این خصوص گفت: شرکت کمک فنر ایندامین به رغم مشکـلات عدیده ای که در هفته گذشته به لحاظ تامین انرژی و محدودیت های زمانی کار به جهت همیاری با همـوطنان عزیـزمان در سراسر کشور که بدلیل سـرمای بی سـابقه دچـار مشکلاتی از قبیل افت فشار گاز و قطعی برق بودند ، با برنامه ریزی دقیق و مدون و همکاری و همدلی پرسنل تولید و ستاد توانستیم 2 رکورد سخت و جالب را به ثبت برسانیم.

رکورد اول دستیـابی به تولید روزانه بالای 10 هزار عدد کمک فنر برای 3 روز در هفته گذشته بود ، که ایـن تعـداد در روز پنج شنبه به 11677 عدد رسید و دومین رکورد ، تولید هفتگی 59307 عدد کمک فنر ، که این تعداد تولید کمک فنر نیز بالاترین سطح تولید هفتگی از سال 96 تاکنون محسوب می شود.

وی در ادامه اشاره کرد: دستیابی به این رکوردها ضمن محقق شدن کاهش بیش از 20 درصدی انرژی و رعایت کامل الگوی مصرف همراه با بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی بوده است.

لازم به یاد آوری است که روز پنج شنبه توانستیم پس از 10 سال ، از مرز تولید روزانه 11 هزار عدد کمـک فنر عبور کنیم.

وی درپایان اضافه کرد:

ما قبلا گفته بودیم که قصد داریم با شیبی منطقی به سمت تولید 11 هزار عدد کمک فنر در روز حرکت کنیم و این اولین تلاش ما در دستیابی به اهداف برنامه تبیین شده شرکت بود که به لطف خدا و همیاری و همـدلی همکاران توانستیم تا به این مرحله از کار را موفق عمل نماییم.

شرکت همچنان بر ادامه روند افزایش تولید تا تحـقق تولید روزانه 13 هزار کمک فنر در روز ، تاکید دارد.