درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

فراخوان داخلی سازی قطعات شرکت کمک فنر ایندامین سایپا

فراخوان داخلی سازی قطعات شرکت کمک فنر ایندامین سایپا

شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا در راستای تحقق اهداف و سیاست های تعیین شده اقتصاد مقاومتی ، جهش تولید و بهره مندی از توان ، استعداد و دانش متخصصان متعهد کشور بویژه در دوران سخت تحریم های ظالمانه و به منظور حمایت از توسعه ملی برپایه فناوری های برتر در عرصه صنعت ، از همه صنعتگران ، دانشگاهیان ، شرکت های دانش بنیان و نخبگان کشور دعوت به همکاری می نماید.

علاقه مندان ، زنجیره تامین قطعات خودرو کشور را در این “جهاد خودکفایی” با ارسال طرح ها و پروژه های خود با رویکرد توسعه داخلی سازی قطعات و کاهش ارزبری یاری دهند.

بر همین اساس ، این شرکت ، نمایشگاهی دائمی برای عرضه و معرفی قطعات خودکفا نشده از روز شنبه اول شهریورماه ، در شرکت ایندامین برپا کرده که هر روز از ساعت 8 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شایان ذکر است ؛ علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی ایندامین به آدرس www.indaminsaipa.ir مراجعه نمایند.

شرکت ایندامین سایپا به منظور حمایت از توسعه تولید ملی و داخلی سازی قطعات ، از همه صنعتگران ، دانشگاهیان ، شرکت های دانش بنیان و نخبگان کشور دعوت به همکاری می نماید .

نشانی : تهران کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج ( شهید لشگری )

نبش چیتگر جنوبی – شرکت کمک فنر ایندامین سایپا

تلفن : 3-44196701-021  نمابر : 44196704-021