درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

عیادت مدیریت محترم عامل از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع امام خمینی تهران

عیادت مدیریت محترم عامل از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع امام خمینی تهران

روز یکشنبه مورخ بیست و هفتم تیر ماه مصادف با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) مهندس صباحی مدیرعامل محترم شرکت به همراه جمعی از مدیران شرکت و اعضای بسیج و انجمن اسلامی از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جانباز سرافراز شرکت ایندامین ” حسین جمالی گلزار ” عیادت کردند.

در این دیدار که در جوی صمیمانه و نزدیک برگزار شد ، مدیریت محترم عامل ضمن پاسداشت و قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های جانبازان آنها را یادگاران و روشنایی و راهنمای راه پیش روی همه ما دانستند.

آقای جمالی گلزار نیز ضمن تشکر ویژه و ابراز خرسندی از توجه جناب آقای صباحی گفتند: دعای من همیشه بدرقه راه شما و تمامی کارکنان شرکت می باشد و امیدوارم و مطمئنم که شما با این نیت خالصانه ای که دارید ” می توانید” با کمک کارکنان ایندامین را به جایگاه واقعی آن هدایت کنید.