درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

پیام تبریک سال نو مدیرعامل شرکت ایندامین سایپا

پیام تبریک سال نو مدیرعامل شرکت ایندامین سایپا

خداوند منان را سپاسگزارم که در سايه الطاف بيکرانش فرصت تجربه سال جديد ديگري را بر ما ارزاني داشت تا با الهام از آنچه گذشت ، گام در مسير آينده بگذاريم.

فرارسيدن سال نـو هميشـه نويـد بخش افکار، کردار و تصميم هاي نو است و حلول سال نو و تولد دوبـاره طبيعت همواره يادآور تحـول به مراحل نيکوتـر و برتـر است.

“شرکـت اینـدامین” سال 99 را در حالي پشت سر گذاشت ، که بـا وجـود همـه سختـي ها و تنگنـاها تـوانست بـا شناسايي نقـاط قوت و ضعف ، تهديدها را به فرصت تبديل نموده و در راستـاي اهـداف و چشم انداز خود گام بردارد و اميدوار است به فضل الهي و با همت خود در سال جديد برگ هاي زرين ديگري بر كتاب پـر افتخار صنعت كشـورمان بيافزايد.

با عرض تبريک و شـادباش فـرا رسيدن سال نـو ، افتخـار دارد بدينـوسيله از تلاش ، همدلي و همراهي تمـامی “همــکاران محترم” که سـرمايه اصلي این شركت محسوب مي شوند ، تشکر و قدرداني نموده و از درگاه حضرت احديت بـراي شمـا عزيزان و خانواده محترمتان فردايي روشن، بهروزي و توفيق روز افزون آرزو نمايم.

جلال نیک نام

مدیرعامل