درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

داخلی سازی قطعات تامین خارجی در شرکت ایندامین سایپا

داخلی سازی قطعات تامین خارجی در شرکت ایندامین سایپا

به گزارش روابط عمومی ایندامین ، جناب آقای دکتر جلال نیک نام مدیرعامل شرکت در پایان جلسه تخصصی ساخت داخل قطعات کمک فنر در خصوص علت تاکید مصرانه بر داخلی سازی قطعات گفت : راه نجات شرکت رونق تولید است و در حوزه تولید نیز مهمترین نکته ، تعمیق و توسعه ساخت داخل و داخلی سازی برای قطع وابستگی بخش تولید و کاهش ارزبری است.

وی ادامه داد: شرکت ایندامین سایپا امسال برای داخلی سازی 390 تا 400 هزار یورو به صورت ماهیانه از قطعات و تجهیزات وارداتی مورد نیاز محصولات خود ، برنامه گسترده‌ای برای قطع وابستگی و کاهش ارزبری دارد.

مدیرعامل ایندامین تصریح کرد: پروژه داخلی سازی در همه حوزه‌ها از جمله قطعات کمک فنر، ماشین آلات ، نرم افزارهای مورد نیاز ، برخی از مواد اولیه ، ابزار و دیگر موارد وابسته خواهد بود.

نیک نام گفت: البته این داخلی سازی مستلزم ارتباط و همکاری تنگاتنگ با مراکز علمی، دانشگاهی، پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان و‌ پیشرو است که خوشبختانه ارتباطات خوبی در همین مدت کوتاه برقرار شده که تعدادی نیز منتهی به عقد قرارداد شده است.

وی اضافه کرد: نهضت ساخت داخل ایندامین از تابستان امسال در این شرکت کلید خورد و هم صدایی و همت بالایی که در همین این مدت در پرسنل و مدیران شرکت بوجود آمده ، بدون تردید به موفقیت این حرکت کمک بسیاری خواهد کرد.

مدیرعامل ایندامین همچنین ادامه داد: هر چند بسیاری از تا مین کنندگان خارجی پس از تشدید تحریم‌ها و خروج آمریکا از برجام همکاری با کشورمان را ترک کرده و یا به علت مشکلات بوجود آمده در رابطه با نقل و انتقالات مالی قادر به همکاری نبودند ، اما در سه ماهه اول اجرای این پروژه رشد منفی تولید محصولات شرکت به رشد مثبت تبدیل شد و خطوط تولید با اطمینان بیشتری به راه خود ادامه می دهد.  

امسال عزم مجموعه ایندامین برای قطع وابستگی و خودکفایی محکم‌تر است و انشاءالله بتوانیم با برگزاری و پی گیری مستمر نتایج این جلسات و همچنین ارتباط با شرکت‌های بزرگ تولیدی در تمام نقاط کشور ، ساخت داخل را بصورت یک پروژه موفق به پیش ببریم

نیک نام در پایان اشاره کرد: باید با دستیابی به فناوری‌های نوین به سمت داخلی سازی حرکت کنیم ، در شرایط تحریم و محدودیت‌های آن ، توجه به ساخت داخل دارای اهمیت ویژه‌ای است ، تولیدی که روی پای خود باشد و به مواد و قطعات وارداتی اتکا نداشته باشد ، قابل افتخار و مایه مباهات است .