شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا(سهامی عام)
خط مشی کیفیت
شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا مفتخر است با مأموریت طراحی ، تولید وتوزیع انواع کمک فنر و سایر مجموعه های مشابه مورد نیاز صنایع حمل ونقل و فعالیتهای بازرگانی مرتبط ، در راستای چشم انداز ذیل فعالیت نماید:
- سود آوری پایدار
- دارای فرآیندهای بهره ور و چابک
- افزایش سهم بازار هدف
- سرمایه های انسانی با انگیزه و متخصص
این شرکت با اتخاذ اهداف متعالی و مشتری مدار از طریق رهبری خردمندانه ، سرمایههای انسانی و فرآیندهای دارای ارزش افزوده برای جامعه، مشتریان، شرکاء تجاری، صاحبان سهام و سایر ذینفعان و استفاده از تجربه های گذشته، به منظور رفع نیازها و انتظارات ذینفعان بخصوص مشتریان و ایجاد بهبود مستمر در محصولات فعالیت می نماید . همچنین با تکیه بر ارزشها ی سازمانی که شامل رضایت ذینفعان ، وحدت و همدلی ، مسئولیت پذیری ، خلاقیت و نوآوری و خدمات و فعالیتهای حرفهای می باشد ، مصمم است سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس :
استانداردهای بین المللی ISO 9001:2015 , IATF 16949:2016
پایه گذاری نماید . لذا رویکردهای اساسی ذیل جهت تحقق نگرش فوق به عنوان مهمترین اصول و فعالیت هایی که توجه به آن در تمامی فرآیندها و برای تمامی کارکنان ضروری و الزامی است ، مد نظر خواهد بود :
- چابک سازی فرآیندهای سازمان و بهبود بهره وری
- رشد و توسعه کمی و کیفی محصولات سازمان
- توسعه و بهبود زیر ساخت های فرآیندهای طراحی و تولید
- توسعه منابع انسانی در راستای بهبود عملکرد
- بهبود عملکرد سازمان در جهت دستیابی به ضایعات صفر
- تلاش دائمی در جهت بهبود و حفظ رضایت مشتریان
در خاتمه اعلام می گردد ، رعایت اصول رفتاری و سیاست های اخلاقی ، توسط تمامی کارکنان در همه سطوح سازمانی و نهادینه شدن فرهنگ ضد ارتشاء و افشاگری در سازمان در راستای تحقق ارزش ها و فرهنگ سازمانی مد نظر اینجانب و کلیه مدیران سازمان می باشد. همچنین خود را ملزم به پاسخگویی در خصوص اثر بخش بودن سیستم مدیریت کیفیت دانسته و تامین منابع لازم برای حصول به اهداف فوق را متعهد شده و علاوه بر تعهد شخصی، نماینده ای جهت پایش مداوم فعالیتها منطبق با الزامات سیستمهای مدیریتی تعیین نموده و عمل به این الزامات را جزء وظایف اصلی رهبران و کارکنان شریف شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا دانسته و به عنوان یکی از مهمترین وظایف و ارزشها اعلام مینمایم.