شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا

سهامدار تعداد سهام درصد
شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا ۲,۰۹۶,۵۵۱,۸۸۳ ۵۱.۴۸%
شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا ۱۷۷,۴۴۱,۸۶۱ ۴.۳۶%
شرکت سرمایه گذاری رنا ۱۳۹,۳۷۱,۱۵۷ ۳.۴۲%
صندوق بازارگردانی لوتوس پارسیان ۴۰,۰۹۶,۰۱۳ ۰.۹۸%
سایر سهامداران ۱,۶۱۸,۹۹۲,۳۸۶ ۳۹.۷۵%
جمع ۴,۰۷۲,۴۵۳,۳۰۰ ۱۰۰%
نام و نام خانوادگی کد ملی پست سازمانی تحصیلات اهم سوابق
مهدی ازگلی نژاد ‎۰۴۵۲۸۵۴۴۴۱‏ مدیر مالی و اقتصادی کارشناس ارشد مدیریت مالی بیش از ۲۵ سال سابقه کار در امور مالی و اقتصادی
نام و نام خانوادگی کد ملی پست سازمانی تحصیلات اهم سوابق
کامران ابراهیمیان ۰۰۵۶۴۳۵۲۷۴ رئیس حسابرسی داخلی کارشناسی ارشد مدیریت مالی دولتی مدیر حسابرسی داخلی و دبیر کمیته حسابرسی شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا، بیش از ۲۵ سال سابقه در گروه خودروسازی سایپا ، ایران خودرو و شرکت های مختلف در زمینه حسابداری و حسابرسی
نام و نام خانوادگی کد ملی سمت عضویت در هیأت مدیره شخص حقوقی عضو مستقل عضو مالی تحصیلات اهم سوابق
رضا صحراکاران ۰۰۶۵۱۳۷۷۹۵ رئیس کمیته عضو غیرموظف نماینده شرکت گروه سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار(سهامی عام) خیر بله کارشناسی ارشد مدیریت مالی دولتی رئیس آنالیز قیمت و بهای تمام شده محصولات گروه سایپا رئیس گزارش دهی و تحلیل های مالی سرپرست تحلیل های مالی و ارزیابی مالی پروژه های سرمایه گذاری گروه سایپا سرپرست برنامه ریزی و بهبود فرایندهای مدیریت هماهنگی و نظارت بر طرح های گروه سایپا
مسعود پیش بین ۰۰۵۵۰۶۳۳۷۳ عضو کمیته خیر خیر بله بله کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی حسابرس موسسه حسابرسی مشار ایران از آذر ۱۳۷۳ الی ۱۳۷۶ رئیس اداره بودجه و ارزیابی عملکرد شرکت های گروه سایپا از سال ۱۳۷۶
محمد موسوی طالبی ۰۰۶۵۳۰۸۶۸۹ ‎۰۰۷-۶۵۰۱۲۲-۱‏ خیر خیر بله بله کارشناسی حسابداری رئیس اداره حسابرسی و گزارش دهی گروه سایپا۱۹ سال سابقه حسابداری و حسابرسی
کامران ابراهیمیان ۰۰۵۶۴۳۵۲۷۴ دبیر کمیته خیر خیر خیر بله کارشناسی ارشد مدیریت مالی دولتی مدیر حسابرسی داخلی و دبیر کمیته حسابرسی شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا بیش از ۲۵ سال سابقه در گروه خودروسازی سایپا ، ایران خودرو و شرکت های مختلف در زمینه حسابداری و حسابرسی

منشور اخلاق سازمانی شرکت کارخانجات کمک¬فنر ایندامین سایپا

ما کارکنان شرکت کارخانجات کمک­فنر ایندامین سایپا ، با استعانت از خدای متعال و با هدف کسب رضایت او پیمان می بندیم، به منظور تحقق اهداف والای این شرکت و ارائه خدمات مطلوب و ارزش آفرین به مشتریان و حرکت مستمر به سوی تعالی سازمانی، همواره متعهد و مجری اصول اخلاقی زیر باشیم:

  1. خداوند را همواره ناظر بر رفتار و اعمال خود دانسته و به منظور کسب رضایت او از طریق رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی کوشا بوده و تقوا، عدالت، شرف و اعتدال را سر لوحه گفتار و کردار خود قرار دهیم.
  2. بر رعایت و اجرای کامل قوانین کشور و مقررات و ضوابط اداری شرکت در همه حال پایبند باشیم.
  3. مشتری را به عنوان یک شریک تجاری، عاملی برای رشد و بقای خود دانسته و خود را متعهد به پاسخگویی و امانت داری و شفافیت در قبال او بدانیم.
  4. در سازمان خود حفظ کرامات انسانی کارکنان را بستر دیگر رفتارهای سازمانی قرار دهیم و احترام به پیشکسوتان، مدیران و همکاران و پرورش تعلقات سازمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
  5. هرگونه انتقاد، اظهارنظر و پیشنهاد از سوی مشتریان و همکاران را مشتاقانه ارج نهاده، انتظارات، توقعات، نیازها و شکایات مشتریان را فرصتهای راهبردی برای بالندگی و بهسازی فرآیندهای درون سازمانی دانسته و از آن در راستای ارتقای خود و شرکت استفاده نماییم.
  6. استفاه بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اسراف با رعایت صرفه جویی خردمندانه را وظیفه خود دانسته و همواره مصالح شرکت را در این زمینه و در انجام مسئولیت های خود در نظر بگیریم و از هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی و تبعیض در تعاملات و ارتباطات کاری و افشای اطلاعات و اسرار سازمانی پرهیز نماییم.
  7. در انجام وظایف و مسئولیت‌ها پشتکار و جدیت داشته و آنها را با دقت ، صحت و به موقع انجام دهیم. همچنین، خلاقیت و نوآوری مورد اهتمام جدی ما خواهد بود.
پیمایش به بالا