درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

تحول تولید در ایندامین

تحول تولید در ایندامین

شرکت کمک فنر ایندامین سایپا بار دیگر موفق به شکستن رکورد تولید ماهیانه خود از ابتدای امسال شد.

شرکت ایندامین که در ابتدای سال 1401 با مشکلات عدیده در تامین و تولید خود مواجه شده و اوضاع برای این شرکت به گونه ای گردیده بود که میانگین تولید روزانه آن به پایین ترین سطح خود یعنی 3934 عدد رسیده که این امر خود باعث بروز مشکلاتی برای شرکت های خودروساز گروه نیز می شد ، پس از تغییرات عمده ای که در سطح مدیریت ارشد سازمان بوجود آمد تحولات بزرگی را تجربه کرد.

ابتدا با پیاده شدن سه اصل تغییر در باورها ، فرآیندها و دیدگاههای مدیریتی غلط توانست دوباره با اتکا بر پتانسیل و داشته های خود ، همچنین استفاده بهینه و صحیح از فرصت های موجود ، گام به گام بر مشکلات و موانع فائق آید و با برنامه ریزی دقیق مبتنی بر واقعیات ابتدا در خرداد ماه رکورد تولید ماهیانه 150865 عدد را به ثبت رساند و ایندامینی که تصمیم به فراموشی دوران سخت رکود را گرفته بار دیگر با گذر از تولید میانگین روزانه 6956 در تیرماه به تولید ماهیانه 153028 عدد انواع کمک فنر دست یافت.

این درحالی است که شرکت در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 5700 عدد کمک فنر کسر تولید را نسبت به سال گذشته خود تجربه می کرد. در پایان و به عنوان جمع بندی می توان گفت: ایندامین در این مدت کوتاه به خوبی توانسته نقاط قوت خود را شناسایی کرده و با تکیه بر آن به سمت حل مشکلات و ضعف های خود حرکت نموده است.