درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

اولین نشست صمیمی مدیرعامل و کارکنان شرکت ایندامین

اولین نشست صمیمی مدیرعامل و کارکنان شرکت ایندامین

به گزارش روابط عمومي شرکت کمک فنر ایندامین سايپا؛ با حضور اعضای هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران ، رؤسا و نمایندگان محترم شورای اسلامی کار در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

مهندس فرید صباحی مديرعامل جدید شرکت ، ضمن ادای احترام و گرامیداشت یاد شهدای حمله ناجوانمردانه ناو جنگی آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران تاکید کرد که ما ضمن پاسداری و پاسداشت از ارزش های انقلاب و علی الخصوص شهدا ،  باید قدردان و یاری گر جانبازان ، آزادگان ،خانواده های محترم شاهد به ویژه خانواده محترم شهدای شرکت باشیم.

در اين نشست صباحی، به عنوان اولين سخن به اين موضوع اشاره کرد که با توجه به موقعیت زمانی و وضعیت دشوار اقتصادی ، کار سختي را پيش رو داریم اما با توکل به خداوند بزرگ و حمايت شما کارکنان مي توانيم قدم هاي مثبتي براي شرکت و در وهله بعد برای صنعت کشور برداريم و این کار با پتانسیل و همت بالایی که در این چند روز من در شما بعنوان خانواده بزرگ ایندامین دیدم مطمئناً شدنی است.

وي در خصوص پيشبرد اهداف شرکت اضافه کرد: اميدوارم کارکنان اين شرکت ضمن آنکه در وهله اول در راستاي تامين معاش خانواده خود تلاش مي کنند به ارايه خدمت براي رسيدن به اهداف عالي شرکت و در نگاهي متعالي به اعتلاي اهداف ملي و رضاي خداوند متعال بيانديشند.

وي ادامه داد: در اين مسير تمام تلاش خود را براي رفاه پرسنل و رفع مشکلات شرکت  به کار مي بندم و برای اثبات این کار از همین الان اعلام می کنم نمی گویم دستانتان را به من بدهید بلکه خالصانه می گویم که دستان من در اختیار شماست تا دست به دست هم به رفع موانع بپردازیم .

صباحی در ادامه، به مبحث بازاريابي و درآمدزايي در شرکت و اهميت کار تيمي اشاره و تاکيد که هیچکس مثل خود ما مشکلات و گره های کار و شرکت را نمی داند ، پس با هم فکری و همدلی که “معتقدم همدلی از هر راهی مهمتر و بهتر است” برای رفع آنها اقدام نماییم .

سپس حضار در فضایی صمیمی و دوستانه به دور از هرگونه سلسله مراتب خشک اداری به ارائه پیشنهادات و مشکلات واحد خود و یا شرکت پرداختند و راه حل های خود را نیز مطرح نمودند که در بعضی از مسائل بسیار منطقی و مفید واقع شد.

همچنین کارکنان درخواست کردند با توجه به خالی بودن جای این گونه نشست ها در ایندامین خواستار پیوستگی و ادامه اینگونه جلسات شدند که مورد موافقت مدیرعامل واقع شد و قول مساعد جهت حمایت همه جانبه و همکاری برای پیشبرد اهداف مجموعه را داد. در پایان همه حضار دست در دست هم داده و با گفتن ذکر “یاعلی” پیمان یاری و همدلی با هم بستند.