درباره ایندامین سایپا

اين شرکت با اعتقاد راسخ به آرمانهای والای کيفی و تلاشهای همه جانبه در جهت نيل به اهداف تعيين شده در راستای کسب موفقيتهای بيش از پيش و گرايش بسمت فروشندگان و توليد کنندگان مطرح در سطح داخل و خارج از کشور بمنظور تأمين مواد و قطعات دارای مرغوبيت و استانداردهای جهانی گامهای موثری با محوريت مشتری مداری و جلب رضايت مشتريان با شعار” ايندامين ايمنی خودرو ، راحتی سرنشين” برداشته و اعتبار شايان توجهی را در زنجيره تأمين خود حاصل نموده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

راه اندازی خط تولید آترتیوپ کمک فنر جلو کوئیک و تیبا در شرکت ایندامین سایپا

راه اندازی خط تولید آترتیوپ کمک فنر جلو کوئیک و تیبا در شرکت ایندامین سایپا

آخرین دستاورد ساخت داخل در ایندامین سایپا راه اندازی شد ؛ تولید آترتیوپ جلو خودروهای کوئیک و تیبا در داخل شرکت ایندامین با تکیه بر دانش و تجربه داخلی آغاز شد.

آترتیوپ ، مجموعه لوله بیرونی یا پوسته خارجی کمک فنر است که بعنوان  محفظه ذخیره روغن و همچنین محل نصب اتصالات و براکت های اتصال برخی از اجزاء بیرونی خودرو مانند شیلنگ ترمز و… مورد استفاده قرار می گیرد ، علاوه بر آن ،  اتصال کمک فنر به خودرو نیز از قسمت پایین آترتیوپ توسط بست هلالی صورت می پذیرد.

کلیه قطعات داخلی کمک فنر مانند کاسه نمد ، رادگاید و سیلندر و پیستون نیز داخل مجموعه آترتیوپ قرار گرفته  و ضمناً این مجموعه در قسمت بالا به همراه کاسه نمد وظیفه آب بندی کمک فنر را نیز عهده دار می باشد.

با توجه به حساس بودن و استراتژیک بودن ، همچنین مشکلات تامین و کیفی این قطعه و اهمیت بالای تامین به موقع آن جهت افزایش تولید همسو با افزایش تولید این خودروها از طرف خودرو ساز ، سیاست شرکت بر این قرار گرفت تا هرچه سریعتر این قطعه در داخل شرکت تولید گردد.

با نظر مدیریت ارشد شرکت ، تیمی از کارشناسان مختلف مهندسی ، فنی ، بازرگانی برنامه ریزی و تولید مامور مطالعه و بررسی جهت طراحی خط ، تهیه و نصب و اجرای ماشین آلات مورد نیاز شدند که در تلاشی سخت و در مدت زمانی بسیارمحدود نسبت به آماده سازی فضا ، نصب و راه اندازی این خط اقدام شد .

لذا جهت تجهیز خط تولید این قطعه ضمن طراحی و ساخت جیک و فیکسچرهای مورد نیاز ، دستگاه جوش همزمان ( سه کاره ) جدید نیز تهیه و در خط راه اندازی گردید.

با راه اندازی این خط تولید جدید در فاز اول با تولید 700 عدد آترتیوپ و در فاز نهایی روزانه 1500 عدد آترتیوپ تولید می شود که با این تولید نیاز به سورس های خارج از شرکت کاهش یافته و امکان توقف خط تولید خودروساز نیز  مرتفع می گردد.

این موفقیت گامی دیگر در حمایت از تولید و توانمندی داخلی است که با صرف فعل خواستن به بهترین شکل به اجرا درآمد.